bathtalia:

source!

bathtalia:

source!

actually, scratch that.  i gotta go do some things first, then i’ll get on.

gonna stop lurking and reading things that are making me very angry and jump on for a bit.

good morning/afternoon/evening ^^

and hello to my two new followers X3

sliding off for now, be back either later or in the morning

feed the askbox plz

http://germanystuck.tumblr.com/post/81826903886/ok-but-like-imagine-romerica-with-already

germanystuck:

ok but like imagine romerica with already established gerita and like. alfred gets into arguments w/ lovino from time to time and mentions it to lud (bc the minute ur like ‘lovino’s kind of annoying’ to feli he’s either going to be like yeah lmfao or how fucking dare you)

and lud gets lovino bc…

Reblog this if you’re older than Google.

come-come-cardinal:

keepcalmandgosurfing:

geekyninja1:

attend-hogwarts:

grrrbarrowman:

skarosoul:

image

It scares me that there’s only 1000 reblogs.

It scares me that there’s only 3000 reblogs.

how old is google?

google is 13 today

image

(Source: i-am-the-phantom)

lll-komaeda-lll:

deergay:

sonimaeda:

deergay:

(gets down on one knee) will you be my bruh

bruh thats gay

but bruh

bruhzoned again

(Source: rigbie)

imagineyouricon:

Imagine your icon reading/watching smut scenes with the current facial expression. 

sealcat:

no we don’t use that room there was once a spider in it

カーソル・スイッチ